Verder op doorreis en BBQ-en

7 januari 2013 - Cann River, Australië

We besluiten te overnachten in Cann River omdat het bijna 5 uur is en omdat we een bordje zien staan dat er een camping is. Een gehucht van niks zoals zovelen waar we doorheen rijden. De campings hier zijn super, ook deze kleine weer. Als het donker is zien we een Possum bij onze camper. David wil 'm aaien maar dat doen we maar niet. Ze zien er kei schattig uit maar het zijn toch wilde beesten.  Alles op de campings is basic maar goed verzorgd. Overal zijn toiletten met toiletpapier en zeep om je handen te wassen, heerlijke douches, wasmachines en drogers en natuurlijk altijd een enorme BBQ. Minimaal een. Alle Aussies BBQ-en, 's morgens bakken ze hun eieren, bacon en worstjes erop, en 'smiddags beginnen vlees te bakken tot 's avonds laat. Bij die BBQ plekken is vaak ook een keuken waar mensen staan de koken, de vrouwen met een glas wijn in de handen en de mannen met een blik bier. Er staan overal picknick tafels waar men dan gaat eten of zit te wachten tot het eten klaar is. Wij hebben de smaak ook te pakken gekregen en bakken er ook ons vlees, vis en aardappels en Wouter maakt met iedereen een praatje.

'S avons

1. Aïda:
    9 januari 2013
    Super leuk om jullie zo te kunnen volgen. Ik kan me helemaal voorstellen hoe het er aan toe gaat op de camping waarover je verhaal gaat. Is ook wel toevertrouwd aan jullie ;-)

Groet vanuit een regenachtig Sliedrecht.
    Aïda