De meren

9 januari 2013 - Bairnsdale, Australië

We zijn aanbeland op 300 km ten oosten van Melbourne in het merengebied waar we twee nachten willen blijven. Het mooie van reizen met de camper, de Lonely Planet en dat we zulke grote afstanden reizen is dat we vaak pas als we aan het rijden zijn bepalen waar we heen gaan. Natuurlijk hebben we op hoofdlijnen de reis wel uitgestippeld maar we laten ook zaken aan het toeval over. Vandaag zijn we naar de druipsteengrotten geweest in Buchan. Erg mooi en indrukwekkend enne onze eerste Helaas konden we daar niets drinken of eten (gat in de markt zou ik zeggen met al die toeristen) dus even snel een broodje gesmeerd in de camper en toen las ik in de LP dat op 5 km van onze camping je mooi in de haven naar de boten kon kijken. Uiteindelijk bleek dat we we met de ferry over konden steken naar een klein eilandje waar allemaal koala's in het wild in de bomen lagen te nietsnutten. Kei lief.

1. Eline:
    9 januari 2013
    Hartstikke leuk dat je me de link hebt doorgestuurd. Kan ik zo ook een beetje meegenieten. Fijn dat jullie al zoveel moois hebben gezien en hebben meegemaakt. En gelukkig zijn jullie niet levend verbrand, waar ik me hier - in het zeik weer van de afgelopen weken, zeg maar sinds jouw vertrek... - wel eens zorgen over maak. Veel plezier op jullie verdere reis. Wij houden de boel in Bladel nog goed draaiend (tot nu toe:-)). Groetjes, Elien
  2. Fijke:
    10 januari 2013
    Jullie krijgen zeker een lamme arm van het foto's nemen......
    wij krijgen er elke dag zeker wel 1.......
    pa
  3. Rinske van Nieuwburg:
    Hallo Marie-Louise,

Vandaag de site doorgekregen van Eline. Wat leuk!
    Zo te zien vermaken jullie je wel daar! Erg leuke foto's! (en wat is David een stoer ventje!)

Blijf nog even genieten en dan zie ik je weer op de 21e!

Groetjes Rinske
  4. Frans en Diny:
    Marie-Louise, Wouter en David

Met de atlas op tafel volgen we steeds jullie reisverslag.Erg leuk
    Maar ook volgen we via de krant ,T.V. en computer de hoge
    temperaturen en de bosbranden in jullie vakantieland.
    Geniet nog van een mooie vakantie en we zien weer uit naar
    jullie volgende reisverslag en foto s.