Happy New Year

1 januari 2013 - Sydney, Australië

We zijn in Sydney aangekomen en we zitten in een prachtig appartement en de prijs per nacht is ook ongelofelijk. Deze gaan in deze periode 6 tot 10x over de kop. Michiel en Monique waren er bijna tegelijk en we zijn meteen de stad in gegaan. Wat een relaxte sfeer hangt hier en het stikt er van de backpackers. Natuurlijk wil iedereen New    Years eve in Sydney zijn en gelijk hebben ze. Het valt niet mee om een goede plek op met zicht op de Harbour bridge te vinden. Al 24 uur van te voren slapen er mensen in het park tegenover de Opera House, de beste plek. Om 9 uur is er vuurwerk voor de kinderen en om 12 uur gaat het helemaal los. Het is heerlijk nog 25 graden en we smokkelen een fles bubbeltjes wijn mee want op de meeste plekken is alcohol verboden. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar vanuit Australie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Linda:
    31 december 2012
    Wat super om te lezen hoe leuk jullie t hebben!!!
    Geniet en voor jullie allemaal daar een super goed gezond en onvergetelijk 2013!
    Xxxx van ons
  2. Aïda:
    31 december 2012
    Happy new year. Hier nog iets meer dan 4 uur te gaan :-)
  3. Patrick:
    31 december 2012
    Leuk verslag, lekkere temp. Beste wensen voor 2013. De dinthertjes.
  4. Fijke:
    Leuk dat jullie gebeld hebben, en nu om 22.00 ned. tijd en
    waarschijnlijk lekker liggen te slapen , voor ons nog 2 uur te gaan,
    het regent hier ,, en waaien dat het doet,jullie zijn bofkonten!!
    dus blijven wij maar binnen om 12 uur ,is ook beter voor Luna!
    geniet er nog maar van , en tot bels of skype ?? daaaag
  5. José en Henk:
    Lieve Wouter, M.L., David, Michiel en Monique,

José en ik genieten van een bord boerenkool met worst en een glas champagne en de Top2000 - ik typ dit bericht onder de klanken van Paradise by the Dashboard Light van Meat Loaf.
    Het weer nodigt niet uit tot genieten. Evenals in Rotterdam waait het bij ons hard en vallen stevige buien. Van het vuurwerk genieten we al vanaf vanochtend 09.00 uur; het grote geweld moet nog komen.

Geniet en een Happy New Year voor jullie allen,

José en Henk

P.s. De biologische oliebollen van zuurdesembeslag waren heerlijk!